2013 ahaksss... updated



Assalamualaikum... ape aku buat sampai tak update blog.. ? sekarang baru nak update ka deyyy? -_-" tak reti sebenarnye nak menulis ke ape..suke ati aku je kan na cakap ape..bukan orang bace pun..ke ade org bace? kalu bace sile angkat tangan!!! ahaksss.. SABO JE LA... aku sebenarnye buke banyak sangat blog.. blog bisnes banyak... :p 

hurm..nak tau sekarang aku kerja kat Pejabat SUK Pahang, Bahagian Dewan Undangan Negeri sebagai Setiausaha Pejabat.. 1 Mac 2013 aritu lapor diri.. banyak mende sebenarnye jadi dalam kehidupan aku. nanti aku share slow2 ea.. tak dapat catch up la tulis blog nie..sebab cadang nak buat vlog ala2 gedik gitu tapi tatau lagi bile sebabnye bile nak start jekkk ade je halangannye seperti handy cam rosak... blerghhh.. ape pun taleh... ok laaaaa alls... Take Care ea.. muahhh <3 span="">

Comments

Popular Posts